Subject: FW: Taotlus projekteerimise nõuete väljastamiseks, Paide linn Viraksaare küla
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 13:33:46 +0200

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Viljar Reemann <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 20, 2024 1:26 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: 'Andrus Pajula' <[email-masked]>
Subject: Taotlus projekteerimise nõuete väljastamiseks, Paide linn
Viraksaare küla

Tere

Palun väljastada projekteerimise nõuded Paide linnas Viraksaare külas
Rabanurga kinnistule juurdepääsutee projekteerimiseks. Juurdepääsutee saab
alguse 15176 Paide -Nahkmetsa teelt km 4.110. Tee projekteeritakse RMK
valduses olevale Väätsa metskond 62 kinnistule. RMK-ga on servituudileping
sõlmitud (lisatud manusena).

Lugupidamisega,

Viljar Reemann

+372 56 454 278

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tepic Oü

Ruubassaare tee 8

72720 Paide